دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

هزينه خريد خاويار و روش هاي آن

۵ بازديد

به دنبال اصطلاح "آب نمك" باشيد

اين اصطلاح به معني اين است كه خاويار در نمك كمي نگهداري شده است و نمك فراوان به آن زده نشده است . پس در واقع اين معني را مي دهد كه خاويار با كيفيتي در آخر به دست مشتري خواهد رسيد .

قبل از خريد خاويار ، آن را امتحان كنيد

درسته ، هميشه اين امكان وجود ندارد . مخصوصا وقتي كه داريد خريد خاويار را از طريق اينترنت انجام مي دهيد . اما برخي از فروشندگان معتبر به شما اجازه مي دهند قبل از خريد ، مزه خاويار مورد نظر را بچشيد .

به دنبال تخفيف ها باشيد

تعطيلات يكي از بهترين فرصت ها براي خريد خاويار در طول سال است . اغلب اوقات در اين مواقع شما خاويار تخفيف خورده پيدا خواهيد كرد . فقط حواستان را جمع كنيد كه خاويار كهنه يا فاسد شده اي را انتخاب نكنيد .

از بازار سياه خاويار تهيه نكنيد

امروزه در سطح بازار ، خاويار هاي غير قانوني زيادي وجود دارد . اين موضوع ممكن است در نهايت و در آينده نزديك سطح دسترسي به خاويار استورژن را گاهي اوقات سخت تر كند . مطمئن شويد كه از فروشنده بپرسيد كه آيا خاوياري كه شما داريد مي خريد به صورت قانوني وارد شده است يا خير !

از كجا به صورت آنلاين خريد خاويار را انجام دهيد ؟

شركت اطمينان آبزي ايرانيان ( تلاژن ) هميشه سعي بر اين داشته تا خاويار ها را به صورت تازه به دست شما عزيزان برساند . اين مجموعه تمامي تلاش خود را به منظور حفظ رضايت شما مي كند تا علاوه بر لذت از خريد خاويار ، به صورت چند باره شاهد خريد شما از اين مجموعه باشد .

هزينه خريد خاويار به چه صورت است ؟

قيمت ها كاملا بستگي به شما دارد . اين كه شما بخواهيد براي خريد خاويار چه گونه اي را انتخاب كنيد روي قيمت آن تاثير گذار است . همچنين اين كه از كجا بخريد و چه مقدار تهيه كنيد نيز روي اين موضوع كاملا تاثير گذار است . اكثر اوقات شما يك اُنس از آن را در يك قوطي تهيه مي كنيد .

خاويار بلوگا - در حال حاضر طبق قوانين آمريكا اين نوع خاويار در اين كشور موجود نيست .

خاويار استرا - به ازاي هر انس قيمت آن بين نود تا صد و چهل دلار دلار تغيير مي كند .

خاويار سوروگا - هر انس از اين خاويار حدود نود و پنج تا صد و بيست و پنج دلار قيمت دارد .

منبع : https://talagene.com/products/buy-caviar/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.