سرو كردن خاويار

خريد خاويار

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

سرو كردن خاويار

۱۱ بازديد

پس از خريد خاويار چه مقدار از آن سرو كنيد ؟

در حقيقت به طور كامل بستگي به اين دارد كه مي خواهيد خاويار را براي چه كسي سرو كنيد اما به ازاي هر نفر اگر مي خواهيد خاويار را به تنهايي سرو كنيد حدود 1 انس در نظر بگيريد . اگر پس از خريد خاويارمي خواهيد به همراه چاشني آن را براي هر فرد در نظر بگيريد نسف انس براي هر كس كافي است .

چگونه آن را سرو كنيد ؟

اين كار را خيلي ساده در نظر بگيريد . شما از مرحله اصلي كه خريد خاويار است گذشته ايد . اجازه دهيد خاويار خودش را به افراد سر ميز نشان دهد . محفظه نگهدارنده ي خاويار را در يخ هاي خرد شده قرار دهيد . اين كار فقط باعث زيبايي و بالا بردن سطح شما نمي شود . در حقيقت باعث حفظ تازگي تخم ها پس از خريد خاويار و سرو شدن آن مي شود .

استفاده از قاشق هاي مرواريدي

همه جا اين موضوع را مطالعه كرده ايم كه پس از خريد خاويار ، با قاشق هاي مرواريدي آن را صرف كنيم . همچنين همه جا نوشته است كه از قاشق هايي استفاده كنيم كه از مواد طبيعي ساخته شده است . دليل آن هم كاملا مشخص است . فلز پس از برخورد با خاويار باعث اكسيد شدن آن مي شود . دقيقا نمي توان كه آيا به طور صد در صد اين موضوع درست است يا خير ! خب از طرفي همان طور كه مي دانيد خاويار در قوطي هاي فلزي نگهداري و بسته بندي مي شود .

البته طبق مطالعات ، ما متوجه شديم كه اين موضوع فقط در مورد نقره استرلينگ صدق مي كند . در هر حال قيمت قاشق در مقابل هزينه اي كه براي خريد خاويار مي كنيد آنقدر ها هم گران نيست . به علاوه قاشق هاي طبيعي در كنار محفظه هاي خاويار جلوه زيبايي به آن مي بخشند .

منبع : https://talagene.com/products/buy-caviar/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.